PDA

View Full Version : hud flash selective



vdvd84
04-08-2012, 10:36 AM
hi there:o,

i like to know how you config. the hud only flashing up when hoovering over the specific table
while mtt playing, (leaving the other table's free of stats and so on at that time...)


regards!:rolleyes:

vdvd84
04-08-2012, 03:26 PM
hi there:o,

i like to know how you config. the hud only flashing up when hoovering over the specific table
while mtt playing, (leaving the other table's free of stats and so on at that time...)


regards!:rolleyes:
-------------------------------------

maybe im using the wrong words, but with hud i just mean the stats and with hovering meaning just going over
while mtt doesnt really matter...
dutchman...

Patvs
04-08-2012, 07:27 PM
Wat bedoel je precies?
Je wilt alleen een HUD zien op de actieve tafel, als je meerdere tafels speelt?

Of iets met de popups?

vdvd84
04-08-2012, 08:59 PM
Wat bedoel je precies?
Je wilt alleen een HUD zien op de actieve tafel, als je meerdere tafels speelt?

Of iets met de popups?

wel ik zag in een video van deuces cracked dat iemand meerdere tafels speelde en elke keer hij over een tafel ging met zijn aanwijzer kwamen de stats automatisch tevoorschijn, en als hij zijn muis verplaatste naar een andere tafel gingen ze weer weg, en zo op alle tafels uiteraard.

reeds dankje voor de reactie

Patvs
04-09-2012, 09:36 PM
Wat kwam tevoorschijn:
de HUD stats
of
popups?



HUD stats: nog nooit zoiets gezien. Alle tafels moeten ALLE HUD stats gewoon altijd weergeven.

vdvd84
04-09-2012, 10:43 PM
wel ik zag in een video van deuces cracked dat iemand meerdere tafels speelde en elke keer hij over een tafel ging met zijn aanwijzer kwamen de stats automatisch tevoorschijn, en als hij zijn muis verplaatste naar een andere tafel gingen ze weer weg, en zo op alle tafels uiteraard.

reeds dankje voor de reactie

Met de stats bedoel ik degene die in het balkje staan bij de speler zijn naam niet het grote gele venster met alle stats

vdvd84
04-09-2012, 10:50 PM
Wat kwam tevoorschijn:
de HUD stats
of
popups?



HUD stats: nog nooit zoiets gezien. Alle tafels moeten ALLE HUD stats gewoon altijd weergeven.


Had je reactie nog niet gezien en het vorige nog even verduidelijkt, daar de termen me nog wat bekend moetn worden, anyways, ik heb het duidelijk dus over de hudstats, de hudstats werden niet altijd weergegeven alleen maar als hij met zijn muis over 1 van zijn tafels ging om een actie te maken, zou dit ook wel willen, lijkt me wat aangenamer spelen...

Patvs
04-09-2012, 11:37 PM
Bedoel je geen popups?

Het "grote gele venster" is een popup.

Je kan twee dingen doen:
1. hud options--> player preferences--> stats tab
alleen de NAAM van de speler (of inclusief een paar BASIS stats) in de HUD doen.
Als je vervolgens clicked op de NAAM van de speler / of met je muis erboven hangt, krijg je de main popup
(popup = sample)

2. nog beter. Associeer verschillende kleinere popups met verschillende stats.
Dus je hebt Fold to Cbet en 8 basis stats in je HUD.
En als je daarop (op specifief Fold to Cbet) clicked krijg je de "Default_Cbet" popup, met daarin allerlei gerelateerde stats.

vdvd84
04-10-2012, 12:33 AM
Bedoel je geen popups?

Het "grote gele venster" is een popup.

Je kan twee dingen doen:
1. hud options--> player preferences--> stats tab
alleen de NAAM van de speler (of inclusief een paar BASIS stats) in de HUD doen.
Als je vervolgens clicked op de NAAM van de speler / of met je muis erboven hangt, krijg je de main popup
(popup = sample)

2. nog beter. Associeer verschillende kleinere popups met verschillende stats.
Dus je hebt Fold to Cbet en 8 basis stats in je HUD.
En als je daarop (op specifief Fold to Cbet) clicked krijg je de "Default_Cbet" popup, met daarin allerlei gerelateerde stats.

Nee hoor ik heb het wel degelijk over de hud met de daarin zelfgeselecteerde stats die je invoegt en niet de popup.
(We begrijpen elkaar) maar het bestaat hoor

Patvs
04-11-2012, 01:26 AM
In de DeucesCracked video gebruiken ze zeker HM1 (niet PokerTracker)?
Spelen ze tiled, cascaded of stacked?

Het is niet zo dat ze als ze de video opnemen met CAMSTUDIO en daar hebben ingesteld dat over-layende programma's (in dit gevan de HUD) alleen verschijnen als ze met hun muis over de tafel zitten.

Het zou een setting kunnen zijn in CAMSTUDIO.
Maar in werkelijkheid zien ze dan wel de HUD op alle tafels. Alleen de kijker ziet wat anders, vanwege het desktop recording programma

Patvs
04-14-2012, 08:31 PM
Het kan wel!

hud options--> config properties--> turn on "active only"